2018 > Şubat Magazin Haberleri

Tarkan,Evlerini tadilata çıkardı!
  • 28.2.2018 13:32:36
  • 0 Yorum
  • 70

Baba olmasına aylar kala bir hayli heyecanlı olan tarkan evlerini çocuklu yaşama uygun bir şekilde düzenlemek için tadilata başladı.
Altı ay sonra baba olacak olan Tarkan, İstanbul ve Köln’deki evinde bebek için eşzamanlı tadilata girişti. Şu oturmkata olduğu iki evlerini de bebekleri için dekore etmeye başladılar bile.
Cinsiyetini Şu An İçin Saklama Taraftarı!

HT Magazin'in haberine göre, ağustos ayında çocuğunu kucağına almaya hazırlanan Tarkan’ı babalık heyecanı yerinde durdurmuyor. Eşi Pınar Tevetoğlu üç aylık hamile olan Megastar, henüz saklasa da çocuğunun cinsiyetini öğrenir öğrenmez mimarla anlaşıp Tarabya ve Köln’deki evini aynı anda tadilata soktu.

Evinin Bütün Eşyalarını Tamamiyle Onun İçin Döşüyor!

İki evdeki tadilat için aynı mimarla anlaşan sanatçı, sadece bir bebek odası hazırlatmıyor. İstanbuldaki evleri çocuk bakıcıları ve çocukları için huzurlu bir  ortam haline getiriyorlar. Yeni doğacak bebeğin evini benimsemesi için kullanılmayacak eski eşyaların yerine daha güvenilir olan yeni eşyalar getirilecek yaşam alanları genişletecek.

Devamını gör
Çağatay Serenay'ı Unutamadı!
  • 28.2.2018 13:31:50
  • 0 Yorum
  • 55

Aşkları Medcezir dizisinde başlayan ikili dizisinin final yapmasının ardından yollarını ayırdı.Çağatay Ulusoy, sosyal medyada eski sevgilisi Serenay Sarıkaya’nın gizli gizli fotoğraflarına bakarken, takipçileri tarafından yakalandı.Eski sevgilisinin fotosunu beğenip geri çekti .

Serenay Sarıkaya, başrolünde yer aldığı “Fi” dizisinin setinden fotoğrafını önceki gün Instagram’da paylaştı. Binlerce yorum alan fotoğrafı beğenenler arasında eski sevgilisi Çağatay Ulusoy’un da olduğu görüldü. Ancak Ulusoy saniyeler içinde beğeniyi geri aldı.

Serenay Sarıkaya, Çağatay Ulusoy’dan ayrıldıktan sonra meslektaşı Kerem Bürsin ile aşk yaşamaya başlamıştı. Sarıkaya ve Bursin çifti iki yıldır ilşkileri devam etmekte.

Devamını gör
UFAK TEFEK CİNAYETLER YENİ BÖLÜMÜ GELİYOR!
  • 27.2.2018 09:32:44
  • 0 Yorum
  • 76

Bu haftaki bölümde sarmaşık yine karışacak.Burcu'nun hamileliği tüm dengeleri alt üst eder.Hemen saflar tutulur.Kızlardan kimler Arzu'nun yanında olacak kimler Burcu tarafını seçecek acaba? Savaş ışık hızıyla Oya-Merve kapışmasına dönüşür. Oya dengeleri değiştirmeye çalışırken Merve ile savaş halindedir.Bugüne kadar sürekli ezilen Arzu ise artık canavarlaşır. Sehan'ı etkilemek için uydurmuş olduğu hırsız yalanı ortaya çıkınca bakalım Merve bunu nasıl gizleyecektir?Biri onun oyun yaptığını farkedecektir.

Devamını gör
Yeliz Şar'ı Çok Üzen Acı Kaybı!
  • 27.2.2018 09:30:21
  • 0 Yorum
  • 81

Oyuncu Yeliz Şar'ın babası hayatını kaybetti.
Yeliz Şar, kendisini üzen bu olayı tüm takipçilerine duyurmak için babasının fotoğrafını paylaştı.


 Ayrıca paylaşımın  altına bir yorum yaparak "Benim dünyam beni bırakıp gitti, melek oldu" notunu düştü.
Yeliz Şar,önceki günlerde 5 yıldır evli olduğu kocasıyla boşanmıştı ve onunla ilgili soruları şöyle cevapladı:


Yeliz Şar'a boşanma sorulunca, "Bir sıkıntı yok, ayrılsak da beraberiz. Hala birlikte yaşıyoruz ve yeni yılda Londa'ya gidiyoruz. Boşanma öncesi planlanmıştı. Ayrıca annem çok üzülüyor ayrıldığımıza" şeklinde bir açıklama yapmıştı.

Devamını gör
Çukur Dizisinin Gizli Kahramanları Kimler !
  • 26.2.2018 12:12:49
  • 0 Yorum
  • 56

SHOW TV’nin fenomen dizisi ‘Çukur’un yarınki bölümünde Rıza Kocaoğlu’nun canlandırdığı Aliço,yoksullukla büyümüş geçimini çöp toplayarak sağlayan  kimsesiz çocukları bir araya getirerek bir plan yapacağı müthiş bir bölüm olacak.

İzleyiciye bir hayli sürpriz oalack  heyecan dolu bir bölümle ekrana gelecek dizide, semtin tüm gelişmelerinden haberdar olan aliço karakteri, Çukur’un gizli kahramanları olan tüm çöp toplayıcılarını buluşturacak.

HT Magazin'in haberine göre, performansıyla Aliço’yu dizinin fenomenlerinden birine dönüştüren Rıza Kocaoğlu’na özellikle bu bölümde gerçek dünyanın kahramanları eşlik etmiş olacak ve gerçeklik profesyone bir biçimde yansıtılacak.Ayrıca değerli oyuncu Rıza Kocaoğlu molalarda hayranlarını kırmayarak onlarla bol bol fotoğraf çekildi ve muhabbet etti.

Devamını gör
"Aşka inandım ama hiç aşık olmadım"dedi!
  • 26.2.2018 12:11:42
  • 0 Yorum
  • 63

Ailece Şaşkınız ile 2 Mart'ta seyirciyle buluşmaya hazırlanan Ahmet Kural ve Murat Cemcir, film ve kendileri hakkında merak edilenleri anlattı.Bir süre önce Sıla ile yaşadığı ilişki ile gündeme gelmiş olan Ahmet Kural yaptığı ropörtajda "Aşka inandım ama hiç aşık olmadım" diyerek sevenlerini şarşırtan bir cümle kurdu.

Şarkıcı Sıla'yla ilişkisini noktalayan Ahmet Kural, biten birlikteliği hakkında konuşmadan 'aşk' ile ilgili açıklamalarda bulundu.Dha önce sorulan sorulara cevapsız kalmıştı ama bu sefer ilişkiler ile ilgili bir soruya cevap verdi.

Hürriyet ekibinden  İsmail Bayrak'tan aldığımız bilgiye göre Kural, "Aşka inandım ama hiç aşık olmadım" dedi.

Devamını gör
YANLIŞ ANLAŞILIYORUM!
  • 24.2.2018 09:28:37
  • 0 Yorum
  • 91

Geçtiğimiz haftalarda  Adana’daki restorana haciz geldiği haberleriyle gündeme gelen Yeliz Yeşilmen, iddiaları yanıtladı. Yeşilmen, “Beni en iyi Demet Akalın ve Ece Erken anlar” dedi.

Yeliz Yeşilmen,Dün Akmerkez civarında magazincilerin sorularını yanıtladı.. Bir yayına katıldığını, o nedenle abartılı bir kıyafet giydiğini söyleyen Yeşilmen, habercilerle sohbetinde Adana’daki restoranına eşi Ali Uğur Akbaş’ın borcu nedeniyle 190 bin liralık haciz geldiği iddiasını da yanıtladı.
Bahsedilen Restoranın Tapusu Babamın Üzerine!
“Mekan babamın adına açıldı eşimle hiç bir ilgisi yok. Her iş adamının başına gelebilecek şeyler bunlar, Mesela Demet Akalın’ın eşi Okan (Kurt) Bey de yaşadı, Ece Erken de yaşadı. Halimş onlar anlayabilir ancak. Bundan sonra  konuşmayacağım, çünkü konuştukça üzülüyor, batıyorum.” 

Devamını gör
KOMŞUYU ÇILDIRTTILAR!
  • 24.2.2018 09:27:19
  • 0 Yorum
  • 48

Berak Tüzünataç-Birkan Sokullu çifti, arkadaşlarıyla gittikleri Arnavutköy’deki kafenin üst katındaki komşunun bağırması üzerine sohbeti yarıda kesip mekanı terk ettiler

Berrak Tüzünataç, önceki gece aralarında sevgilisi Birkan Sokullu ile oyuncu Burak Yamantürk’ün de olduğu arkadaş toplulukları ile arnavutköydelerdi.

Gazete Habertürk'ten Nuri Altuntaş' edindiğimiz bilgilere göre, Kavanoz isimli kafede gece 03.00’e kadar süren kahkaha dolu sohbet mekânın üst kattaki mahalle sakinlerinin duruma tepki göstermesiyle sona erdi.
Yüksek sesten rahatsız oldular!

Kafenin üst katında oturan kadın,sohbetin aşırıya kaçmasına isyan ederek , “Yeter artık, kesin sesinizi. Çeneniz durmadı” diye bağırdı. Çevredekileri rahatsız ettiklerini fark eden  Berrak Tüzünataç ile Birkan Sokullu,5 dakika  sonra kafeden ayrıldı.

Komşunun tepkisi üzerine muhabbeti bitiren çift, gazetecilerin, “Komşunun bağırmasına ne diyorsunuz?”
sorularına sessiz kalmayı tercih etti.

Devamını gör
ALEYNA TİLKİ DALGA KONUSU OLDU!
  • 23.2.2018 13:00:19
  • 0 Yorum
  • 59

Değikik tavırlar sergileyerek gençler tarafından bir hayli ilgi odağı olan Aleyna Tilki, sosyal medya hesabından şaşırtıcı paylaşımlar yapmaya devam ediyor. Tilki, bu sefer de , paylaştığı fotoya photoshop uygulayarak fiziğini zayıflattı birde yetmedi boyunu uzattı.Takipçileri tarafından hemen fark edilen bu durum çok fazla tepkiye neden oldu.

 


18 yaşını henüz doldurmadan  alkollü mekanlarda sahne almaya başladığı için  Türkiye gündemine oturmuş  ve her yaptığı olayda ön planda kalabilmeyi becermiş olan  Aleyna Tilki, bu sefer de sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşımla takipçilerinin dalga konusu oldu.  Aleyna Tilki’nin son fotoğraflarına sosyal medya kullanıcıları “Photoshop’u abartmış, 2 ayda hem uzamış hem de zayıflamış” yorumunda bulundu.


Aleyna Tilki'den takipçilerine yanıt geçikmedi.Bir süre sonra fotoğrafını yoruma kapatan Aleyna Tilki, "Yorumdan tel kitleniyor. Biraz yavaş ya" notunu düştü.

“ÇATLAYIN DEDİ”
Photoshop iddialarına Tilki şu yanıtı verdi: “Fotoğraflarımda da o kadar güzelim ki demek ki gerçek olduğuna inanamıyorlar. Bir tane filtre yok fotoğrafımda çatlayın.”

Devamını gör
DÜĞÜN TARİHLERİ KESİNLEŞTİ!
  • 23.2.2018 12:55:49
  • 0 Yorum
  • 73

Oyuncu Ali Sunal ve nişanlısı Nazlı Nurbanzade’nin düğün tarihi sonunda belli oldu.

 

Star TV’de yayınlanan ‘Duymayan Kalmasın’ programından edindiğimiz bilgilere göre ;ilk evliliğini Gökçe Bahadır ile yapan ve ikinci kez nikah masasına oturmaya hazırlanan Ali Sunal, nişanlısı Nazlı Kurbanzade ile 23 Martta hayatını birleştirmeyi düşünüyor.

Evlilik hazırlarına başladılar bile.Ali Sunal, müstakbel eşine jest yapıp düğün sonrası oturacakları Kadıköy Fenerbahçe'deki lüks daire için  5 milyon lira ödemişti.Evlilik yolundaki adımlarının hayırlı olması dileğiyle...

Devamını gör
SEREN'DEN DEMET'E DESTEK GEÇİKMEDİ!
  • 22.2.2018 10:58:45
  • 0 Yorum
  • 78

Önceki günlerde yaşanan Demet Akalın ile Demet Şener arasındaki polemiğe Seren Serengil de dahil oldu.Üzerinden tamıtamına 16 yıl geçmesine rağmen alevler yeniden körüklendi.

HT Magazin'den Nuri Altuntaş aracılığıyla öğrendiğimiz habere göre geçen akşam bir davette karşılaştığımız Seren Serengil, Akalın’ın Şener için sarf ettiği, “Ona teşekkür edebilirim. Düşünsenize ben de şu an 2 çocukla dul kalabilirdim” sözlerine destek verdi: “Demet Akalın’ın söylediklerini haklı buluyorum. Biz buna ettiğini bulma dünyası diyoruz.”diyerek yaşanan bu polemikte Demet Akalın'ın sözleine katılmış olduğunu belirtmiş oldu.

Devamını gör
EMİNA MUSTAFAYI BİTİRMİŞ OLDUĞUNU GÖSTERDİ!
  • 22.2.2018 10:56:01
  • 0 Yorum
  • 52

Uzun süredir boşanacakları konuşulan ve bir müddet sonra olayın gerçekliğini duyurmak  amacıyla açıklama yapan çift,Emina Sandal'dan gelen bir gelişme ile doğruluğunu bir kez daha kanıtlamış oldu.Hukuki süreci henüz başlatmayan çiftin önümüzdeki günlerde boşanacakları söylenilmişti.

Emina Sandal işi resmiyete dökmeden bekârlığını ilan etti. Önce sosyal medya hesaplarından 'Sandal' soyadını silip 'Jahovic' yaptı, ardından da oğlu Yavuz'un yaş günü için hazırladığı davetiyede yine kızlık soyadını kullandı.Duyulan bu haberler sonrasında,sevenlerive hayaranları tarafından çok farklı yorumlar geldi.Sosyal medya üzerinden yapılan yorumlarda ""Mustafa'yı kafasında bitirmiş''ifadeleriyle yorumlar yapıldı.

 

Devamını gör
RESTORANIN ASIL SAHİBİ BABAM
  • 21.2.2018 13:36:33
  • 0 Yorum
  • 63

Yeliz Yeşilmen, Adana’da açtığı restorana eşi Ali Uğur Akbaş’ın 190 bin liralık borcu nedeniyle haciz gelmesi üzerine yaptığı açıklamada, 'Ali Bey'in restoranımızla bir ilgisi yok' dedi.
Haciz için gelen memurları görünce hızla restorandan uzaklaştığı söylenen eşi, konuyla ilgili şunları söyledi: “Eşim Ali Bey’in çok eskiden olan bir durum . Kendisi haklı ancak dava hâlâ sonuçlanmadı. Ayrıca restoran eşime ait değil, 

babamın üzerine aldığımız bir yer. Ben de yürütücüyüm.eşimin restoranla hiç bir bağı yoktur.İşletmenin muhasebesi bende. Neden kaçalım ki çok saçma Çocuklarımı okuldan almak için restorandan çıkmıştım.” 

Dün gece gerçekleşen bir ödül törenine katılan Yeliz Yeşilmen, olayın abartıldığını söyleyerek, "190 bin TL az bir para. Zaten benim arabam 600 Bin TL“ dedi.  

Devamını gör
EŞKIYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZ DİZİSİNİN SON BÖLÜMÜ ÜZÜCÜYDÜ!
  • 21.2.2018 13:34:26
  • 0 Yorum
  • 66

Son bölümünden sonra bütük bir bir heyecanla beklenen dizi bir vedaya sahne oldu.

Başrolde Oktay Kaynarca ve Deniz Çakır'ın oynadığı 'Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz' dizisinin dün akşam yayınlanan bölümünde heyecan doruktaydı. Kemal Başar'ın hayat verdiği 'Ender' karakterini, 'Hakkı'nın oğlunu silahıyla 

yaralayarak öldürdü.. Böylece 54 yaşındaki oyuncunun 'Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz' macerası senaryo gereği sona erdi.

 

Dizi ekibinin alkışlar eşliğinde uğurladığı Başar, "70 bölümdür buradayım. Böyle muhteşem bir ekibe rastlamadım. Herhangi bir sıkıntı yarattıysam hakkınızı helal edin. Son derece mutlu bir işte yer aldım, teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.

Başarılı oyuncu, instagram hesabından yaptığı paylaşıma ise "Herkese böyle gururlu bir ayrılış nasip olsun. 'Ender' öldükten hemen sonra. Teşekkürler dostlar" notunu düştü.

Devamını gör
Demet AKALIN İLE DEMET ŞENER KAPIŞMASINDA SON DURUM
  • 20.2.2018 12:08:02
  • 0 Yorum
  • 77

Geçtiğimiz günlerde gözde ünlülerimizden ikisi arasında gereksiz bir münakaşa yaşanmış ve bunun üzeine ikiliden farklı açıklamalar gelmişti.
Demet Akalın, gazetecilerin bir sorusu üzerine ‘Ben kendisini görmedim. Söylenecek ne olabilir ki yani, ben sadece ona bir teşekkür borçluyum. Düşünsene, ben çoluklu çocuklu, dul ve işsiz güçsüz kalabilirdim, seneler sonra’ demişti.
Demet Akalın'ın bu çıkışı üzerine Demet Şener'den bir açıklama geldi ve kendisi avukatı aracılığıyla şunları söyledi:

''Dün sabah Demet Akalın tarafından basına verilen röportaj müvekkilim Demet Şener hakkında direkt olarak kamuoyu önünde aşağılayıcı küçük düşürücü ve gerçekdışı birçok beyan ve gönderme içermektedir. Öncelikle müvekkilim ne dul nede işsizdir. Kaldı ki bu bir kusur ya da küçük görme vesilesi de asla değildir. Ayrıca dulun sözlük anlamı da herkesin de malumudur. Müvekkilim dul olsa idi dahi hiç hoş olmayan yakışık almayan bir beyandır. Türk toplumunda dul kalmış, çoluklu çocuklu ve işsiz birçok kadın bulunmaktadır. Bu beyanlar toplumun genelini aşağılamakta ve rencide etmektedir. Yıllardır süregelen ve gerçeği asla yansıtmayan bu polemik ve yaratılmaya çalışılan algı operasyonu ile ilgili hukuki yollara başvuracağımızı üzülerek belirtmek zorundayız. Müvekkilimin onurlu bir kadın ve anne olduğu unutulmamalıdır. Demet Şener ne yuva yıkmıştır, ne de herhangi birini başkasının elinden almıştır. Bu hâksiz ve mesnetsiz suçlamalar karşında müvekkilim her zaman susan taraf olmuştur. Ama artık bu durum son derece hassas bir dönemden geçen müvekkilim için tahammül edilemez bir hal almıştır.Son olarak hatırlatmak isteriz ki kimin ne zaman dul, issiz ve çoluklu çocuklu kalacağı da sadece yüce Allah in takdir edeceği bir durumdur.'''

Devamını gör
BEYAZ PERDENİN SARIŞIN YILDIZINA AMELİYAT
  • 20.2.2018 10:17:01